This Is Service Design Doing

Hvordan går man egentlig frem for å bygge opp kundesentrisk kultur i en organisasjon? Dette er den første omfattende boken om hvordan man faktisk utfører tjenestedesign.

This Is Service Design Doing

Tjenestedesign kan brukes til å forbedre samspillet mellom tjenesteleverandører og kunder, men hvordan gjør man det i praksis? I denne boken lærer du spesifikt om:

  • Hvordan du leder workshops i praksis
  • Hvordan du utfører alle de viktigste metodene innenfor tjenestedesign
  • Hvordan du implementerer design-konsepter i virkeligheten
  • Hvordan du bygger tjenestedesign inn i en organisasjon
  • Hvordan et felles språk på tvers av disipliner kan bryte ned siloer i en organisasjon
  • Hvordan følge en modell for å oppnå gode kundeopplevelser

Boken har praktiske beskrivelser av hvert enkelt trinn i prosessene, hvert enkelt verktøy og hver metode som brukes.  Gå fra teori til praksis og bygg gode brukeropplevelser, bærekraftig forretningssuksess, eller hva du måtte ønske ved hjelp av tjenestedesign.

Forfattere av boken er Marc Stickdorn, Jakob Schneider, Adam Lawrence og Markus Hormess. Utgitt første gang i 2018.

Boken er pensum i flere utdanninger innenfor tjenestedesign, blant annet hos AHO og NTNU.

Her er noen steder hvor boken kan kjøpes:

This is Service Design Doing
How can you establish a customer-centric culture in an organization? This is the first comprehensive book on how to actually do service design to improve the quality and the interaction between service providers and customers. You’ll learn specific facilitation guidelines on how to run workshops, pe…
This is Service Design Doing | Marc Stinkdorn | ARK Bokhandel
Kjøp «This is Service Design Doing» til en god pris på ark.no. Bestill hjemlevering eller klikk&hent i din ARK-butikk.