Oslo kommune søker tjenestedesigner
Skal hjelpe Nav med å innovere i Gamle Oslo.
Bydel Gamle Oslo hjelper Nav med å tilby bedre arbeids- og velferdstjenester til innbyggerne. Nå ønsker de seg hjelp med tjenestedesign fra noen som er strategisk smarte, som kan tenke helhetlig, som deler kunnskap, som tør å utfordre og som tenker nytt.
NAV Gamle Oslo har ca 230 medarbeidere. De er deltakere i Delprogram Sysselsetting, et program som skal videreutvikle tjenestene på sysselsettings- og kvalitetsfeltet for å hjelpe enda flere til å komme ut i ordinært arbeid og få en varig tilknytning til arbeidslivet.
Rollen er en del av NAV-kontorets team som jobber med innovasjon og utvikling av tjenester, men krever også en stor grad av selvstendig innsats og selvledelse. Teamet skal bidra aktivt i utviklingsprosjekter som skal bedre kvalitet, brukertilfredshet og effektivitet i tjenestene Nav tilbyr.
Les utlysningen og søk på Webcruiter: