Hvordan designe tjenester som virker?
«Good Services» guider deg på veien til de gode tjenestene.

«Good Services – How to design services that work» tar for seg praktiske fremgangsmåter for å utforme gode tjenester, i tillegg til det mer prinsipielle grunnlaget for tjenester som fungerer godt for brukerne.
Good Services skal være tilpasset både utøvende tjenestedesignere og ikke-utøvere med en interesse for bedre tjenestelevering. Forlaget BIS kalte i 2020 boken for «den definitive nye guiden» for å designe tjenester som fungerer godt for brukere.
Forfatter Lou Downe har tidligere jobbet som designdirektør i den britiske regjeringen, og var med på å innføre disiplinen tjenestedesign der. Create Review har kåret Downe til en av Storbritannias 50 beste kreative ledere.

Good Services – How to design services that work
Av Louise Downe, 224 sider, engelskspråklig, utgitt i 2020 av forlaget BIS Publishers B.V.
Se også The School of Good Services, en digital «skole» for tjenestedesign som er grunnlagt av forfatteren.

Delivering good services is HARD, but the problems we have aren't unique
— Lou Downe (@LouDowne) August 9, 2022
After nearly 2 years of @theschoolofgood here are the top 10 most common causes for bad service design…https://t.co/ri5wk9ZUEC pic.twitter.com/95W6UCuzQK